Total Pageviews

Friday, February 21, 2014

MENTERI BESAR BARU SELANGOR..... ANU.. WAR dah menang PRK Kajang dengan majority 5750 undi.....



BANDAR TUMPUAN 23 MAC 2014

Dengan peratus pengundi Melayu 48%, Cina 41%, India 10%, dan 1% lain-lain nampaknya macam memberi kelebihan kepada cina. Tapi… dengan hero si tua ni, letak la sapa pun.. tak de maknanya kerana kepopularannya melewati antara benua khasnya benua cina doll… hahahaha….

41% pengundi cina tentu dan pasti akan “menderhaka” kepada kekomunisan dan kecinaannya kerana “siTua” ni telah mencinakan dirinya dari dulu lagi… pasti calon BN termengah-mengah berkempen bagi nak memenangkan "comeback girl".

"comeback girl" yang baru diumumkan oleh TPM Tan Sri Muhyiddin Yassin nampaknya perlu bersedia dari awal untuk menerima kemaluan dan kekalahan. MCA  yang kononnya meletakkan Naib Presiden MCA, Datin Paduka Chew Mei Fun  ni  cuma main “wayang pekji ‘bagi menyedapkan hati BN khasnya UMNO. MCA dan semua ahli parti perlu juga bersedia menerima kekalahan  kepada  calon “mecina” ni.  Pengundi cina kat Kajang pasti tidak akan memberi undi simpati kepada MCA dan BN.

Sentimen prasangka dan pengimpian kata-kata “ubah”pasti terus kekal melekat di hati-hati Cina Kopet ni. Ketua sicina kopet mereka.. Limm Kit Sial akan pening kepala mengubah topic sentiment perkauman semasa berkempen. Gaknya apa yang akan diagung-agungkan si apek tua ni bagi membela si “mecina”iaitu calonnya. Menarik gaknya kata-kata yang akan digunakan baginya membela sebela-belanya calon PR ni.

Pengundi Melayu yang berjumlah 48% pula Nampak sebahagiannya akan cuba menunjukkan ketebalan kaumnya bagi membela calon “mecina” ni. Pengundi cina pasti dan yakin dengan sedara cina dollnya. Pengundi k*india pulak akan selalu putar alam dan mengaruk macam bekas ketua Hindraf tu. Hahahaha inilah fakta yang perlu diakui dan diterima semua.

Kalau ditengok undi lepas... dua sedara Lee ni. Lee Ban dapat 12747, Lee Chin dapat 19571 dan satu lagi cina dapat 85 undi.....   kat mana undi melayu yg lebih kurang 18703 orang tu.. 9000 mungkin ke Lee Ban dan Lee Chin 9000, Cina yang undi Lee Ban mungkin 2000 lebih dan cina yang undi Lee Chin lagi lebih… 10000 … selebihnya undi k*india…. Hahahahahaa  itulah agaknya analisis pengundi tu..

Jadi PRK nanti … melayu tak kan berubah besar, tapi cina mungkin akan berubah besar. Pengaruh siTua cina doll tu mesti bertambah. Sentimen kebencian kepada BN yang berjaya disuntik kepada cina kopet akan menjadi lebih lagi..

Peluang BN kadang-kadang nampak macam ada.... harapnya  50% dari jumlah pengundi cina tu berubah fikiran. Sentimen perkauman  siTua cina doll tu sedikit sebanyak akan dapat mengikis pengundi cina beralih arah kepada calon cina. MCA patut mencanang gong kebencian siTua ni kepada kaum cina pada masa lalu..

Pengundi PRK Kajang nampaknya akan menjadi anak emas dan sasaran janji calon. Ambik jangan tak ambik peruntukan yang diberi. Ambikkkkk........ PR dijangka akan menabur seribu janji dan BN akan mencurah terus nikmat dengan harapan undi memihak kepada BN.. Hahahaha untung orang Kajang. Akau nak pindah Kajang woi.. Tapi seperti biasa … pegi mampus la nak undi BN… peruntukan dan kemudahan perlu diambik… jangan tolak…

Hahahaha… tolonglah BN, janganlah bodoh sangat nak mencurah nikmat. UMNO jangan haraplah peruntukan boleh mengubah kepala hotak pengundi tu… Dan yang lebih baiknya UMNO jangan dok betul-betul beria-ia membantu calon MCA ni.. cina kajang hanya nak peruntukan dan kemudahan… undi … jangan haraplah… Org kuat UMNO fahamla fakta yang orang cina memang tak sokong BN….

Tapi kalau dah takdir siTua cina doll  tu kalah… Tak dapat dibayangkan apa akan terjadi. Mungkin akan ada rusuhan dan protes gila. Selain SPR salah, si Bangla juga kan dikaitkan. siTua tu tentu akan bunuh diri… Impian nak jadi MB akan digantikan  kubur  yang dipenuhi duri dan ular berbisa.


Kita tunggu nanti   23 Mac 2014 … siapa yang  kena…

No comments:

Post a Comment